Naziv predmeta | Matematika 2 (integralni račun) | ||
Kod | M102 | ||
Vrsta | Predavanja (30), Vježbe (45) | ||
Razina | Osnovni predmet | ||
Godina | 1. | Semestar | 2. |
ECTS | 6 ECTS bodova | ||
Nastavnik | Prof.dr.sc. Antoaneta Klobučar, dr.sc. Ljiljana Primorac Gajčić (asistent) | ||
Cilj ili svrha kolegija | Upoznati studente s osnovnim idejama i metodama matematičke analize koji su osnova za mnoge druge kolegije, te osposobljavanje za rješavanje konkretnih problema. | ||
Preduvjeti za upis | Diferencijalni račun | ||
Ishodi učenja | Nakon uspješno završenog kolegija student će moći:
|
Povezanost ishoda učenja, nastavnih metoda i ocjenjivanja
Nastavna aktivnost | ECTS | Ishod učenja | Aktivnost studenata | Metode procjenjivanja | Bodovi | |
min | max | |||||
Pohađanje nastave | Prisutnost na nastavi | Evidencija | ||||
Provjera znanja (kolokvij) |
Pismeni kolokvij |
0 | 300 | |||
Seminari (samostalan rad) | ||||||
Domaća zadaća | ||||||
Završni ispit | Ponavljanje gradiva | Usmeni ispit (pismeni ispit) | 0 | 100 | ||
Ukupno | 6 |
Konzultacije | Nakon vježbi ili prema dogovoru putem maila (Ljiljana Primorac Gajčić, kabinet 15 Odjel za matematiku,lprimora@mathos.hr) |
Kompetencije koje se stječu | Na uvodnom nivou upoznati studente s osnovnim idejama i metodama matematičke analize koji su osnova za mnoge druge kolegije. Kroz predavanja obrađivat će osnovni pojmovi na neformalan način, ilustrirati njihova korisnost i primjena. Na vježbama studenti trebaju savladati odgovarajuću tehniku i osposobiti se za rješavanje konkretnih problema. |
Sadržaj |
|
Preporučena literatura |
|
Dopunska literatura |
|
Oblici provođenja nastave | Predavanja i vježbe su obavezne. |
Način provjere znanja i polaganja ispita | Ispit se sastoji od pismenog i usmenog dijela, a polaže se nakon odslušanih predavanja i obavljenih vježbi. Tijekom semestra studenti mogu polagati 3 kolokvija, koji zamjenjuju pismeni dio ispita. |
Jezik poduke i mogućnosti praćenja na drugim jezicima | Hrvatski |
Način praćenja kvalitete i uspješnosti izvedbe svakog predmeta i/ili modula | Anonimna anketa |